Allt om Bexter

2011-11-05
00:09:12

Kvällen med..



Sandra, dvs igår.. Ja då gjorde vi typ de jag nämnde för er. På förmiddagen sjöng vi lips =P sen följde
vi farmor ner på byn där vi solade och köpte pannacaotta =) Mums..
Den tillagade vi på kvällen och eftersom den ska stå kallt minst 40 min så gick vi ut
och tog en promenad runt byn =) De va mysigt men små kallt..
När vi sen kom in så satte vi oss å käka de där å skrattade åt saker vi sagt och gjort förut.. hehe ;)

Men nu har hon lämnat skogen för ett tag, hon kommer hem till jul igen.. Men hon är ju på tv imon =D hihi
förresten både imon å på söndag, på Gudstjänst på svt 2 kl 10.00. =) De måste jag ju se..
Hon visade mig en bild från den som jag även såg i tidningen idag...


Ni kanske kan gissa vem hon är? =P Hon som är BLOND så klart ;)
Blond e bäst.. =D



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: