Allt om Bexter

2011-11-07
22:21:04

Måndag kväll


Idag har jag inte fått så mycket gjort kan man säga..
men de jag har gjort är, lämnat in min mobil på "lagning" så nu har jag svågerns gamla Sony K800i, så
kan hända att jag har tappat några nr.
Sen va jag med syrran å hämtade barnen på dagis =)
Hemma hos dom kikade jag och Gabbe på film medan Isak gick runt å va trött å grinig (men han är söt för de)
Efter middagen käka jag å grabbarna paj =P Mimmi å Micke va på föräldrar möte.. och sen vid halv 7 stoppade jag
ner dom i badet där dom satt typ 40 min.. såg ut som russin xD hehe sött!!

Men nu är jag hemma i lägenheten igen, skulle egntligen till Bullen men tar
de imon istället så man hinner umgås lite mer. Just ja, sen ska jag till apoteket och hämta ut Simons malariatabletter..
hämtade mina igår..svin dyrt, över 600:- för 24 tabletter men man måste ju ha dom.



Ej min bild men de är precis såna tabletter



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: