Allt om Bexter

2011-11-18
12:08:38

Svälta dö mat



Nu har jag slutat med svälta dö maten. Orkar inte mer, längtar såå efter mat.. har provat några dagar med Cambridge.
Asså, de går att dricka, har inga problam med hunger och så utan de är lite jobbigt
att försöka få i sig minst 3 L vatten varje dag.. Men nu ska jag försöka äta nyttigt och så istället och unna sig
nånting ibland, typ på helger och sen röra mer på mig.

Kommer att åka till Norge igen på söndag och blir där ca 1 1/2 vecka för bossen skulle
ev på semetser sen och då åker jag hem =)
Då blir de att käka sallad, kött, bacon och ägg typ.. inga smörgåsar med 2 cm`s lager choklad =P (Fast de är ju as gott)

Men tänkte ge mig ut och gå lite nu, de är säkert lite glatt för de snöar här nu. Om de inte har kommit för mycket snö tills imon så ska jag försöka dra med mig några ner på sjön och åka skridskor =) De är rätt skoj, men man får ju
såå ont i fötterna. =/ 

Ha en bra dag!





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: