Allt om Bexter

2011-11-01
09:44:42

Tisdag



Jaha nu har oktober dragit förbi, de är redan 1:a November idag..
Tiden går verkligen fort.

Jag kom upp för en stund sen, ska äta lite frukost nu och sen göra mig i ordning..
ringde ju om klipptid förra veckan och den fick jag idag kl 11.00.. vet bara inte hur jag ska klippa mig. =/
Sen ska jag vaccinera mig 13.15 och sen gå till dagis och hämta Isak =)
Efter de...bli skjutsad hem till lägenheten och hämta mina grejer och sen ta bussen hem till fjällen igen.
Kussen Sandra är ju hemma denna veckan, så vill hem å umgås lite med henne.. prata skit,
sjunga lips =P ut å gå.. ja, vi får se vad de blir. =)
Far väl ner hit igen på söndag kanske..
Ha en Jätte bra dag folkens! =D



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: