Allt om Bexter

2011-10-02
21:18:41

Måndag och veckan ut




Hallå Gänget! =P
Imorgon är de måndag, då blir de att tvätta lite
sen göra sig i ordning och ta sig ner på stan.
Ska fixa lite olika saker sen så ska man betala för att 
bli plågad =/ Ska gå och vaccinera mig mot Gula febern och kanske 
något mer.. (skit dyr spruta...) får se vad dom säger. Sen ska dom väl skriva ut
malariatabletter.
Sen blir de väl att fara hem igen å tvätta lite.. för på
tisdag bär de av till Jönköping! =) Blir där till fredag.
 Då blir de att gå på A6 å Ikea en snabbis! =)
De ska bli skoj.

Sen da när man kommer hem så blir de att packa upp, tvätta lite till
och sen packa igen =P Då bär de av ner till.. typ Oslo, på min födelsedag..
suck å stön! =(
Och där blir jag i några veckor.. hoppas att de ska gå bra! 
 Men jag har ju något att se
fram emot å de är mitt kalas =P + att Min Vän kommer hem! =) Jiiippiii!!

Nu ska jag dricka te & kika på film/tv!!
Ha de så bra!



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: