Allt om Bexter

2011-10-20
21:51:30

Resan..


Fick mail av syrran idag att vi måste betala endel
av resan typ idag eller senast på måndag.. annars sägs
våra flygplatser upp.. så där ser jag dom pengar jag
tjänat nu bara försvinna =P hehe

Jag undrar verkligen Hur de kommer att va där
ner.. sååå länge. Alla små äckliga djur..=/
å alla stackars barn.

Va förresten med en bekant i tisdags till Mission
och hörde på en kör =) Dom va från Uganda tror jag,
gissa om barnen va söta! och dom sjöng jätte bra.
De va en liten flicka som berättade hennes öde.. hon
va bara 8/9 år och hade förlorat både sin mor & far i aids =(
sen berätta en kille på 10 år att han såg sin pappa bli överkörd och
hans mamma minns jag inte vart hon tog vägen, men han
vart iallafall ett gatubarn. Uff, de va så hemst att
se å höra dom berätta. Men dom verkade vara glad ändå
pga att dom hade funnit Gud och dom ger verkligen all
för att leva å tjäna honom.







Kommentar:
#1: snutten

Kärlek...

2011-10-21 @ 09:44:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: