Allt om Bexter

2011-10-16
15:18:13

Söndag i Tomter


Hallå blogg!
Nu har jag snart tagit mig igenom denna helg
helt själv! De har gått bra, har mest blivit tv (film) och dator.
Blev rätt mycke gottiheter igår kväll så nu
har jag vart ute och gått i ca 1,5 timme,
minst 7 km. De va gött, är ju jätte fint väder men
de blåser en del.

Har nu packat ihop mina saker lite och sett ut vad
jag ska ha denna vecka.. nu blir de duschen sen
slappa i soffan framför tv:n, kanske slå på en film.


Och min vän, NU står de ett hus där uppe på Myra =P
så här ser de ut...









Kommentar:
#1: Knut

Haha, ja, nu finns det ju ett hus där! :) Det såg fint ut! Hoppas du har det bra där i Tomter. Bara två veckor kvar tills jag kommer hem.

2011-10-17 @ 13:51:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: