Allt om Bexter

2011-10-28
23:40:16

Svar på tal!!




Såg att jag hade fått en komentar från en anonym ang inlägget
"Hur tänker folk"
Asså, om DU inte kan stå för vad du säger så
behöver du inte skriva nåt alls!
Håller med Kissie att de är fegt och omoget att bete sig så!

Är nästan 100% säker på vem det är som skrivit, är inte
speciellt förvånad över att denna
komentar ramlade in...

Såg även att Snutten hade komenterat, de hon
skriver va typ de jag hade tänkt skrivit i ett nytt inlägg...
hennes komentar får därför bli mitt nya inlägg!


 


Kommentar:
#1: Anonym

Hmm.. Om du tog det som jag kritiserade dig som person ber jag om ursäkt. Det enda jag hoppades på var att få en diskussion om det du skrev först. Tycker det är intressant det du skrev om, även om jag inte håller med om allt..

Mvh

2011-10-31 @ 16:36:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: