Allt om Bexter

2011-10-10
22:44:02

Tack..


till alla som kommit ihåg mig idag! =)
Trodde de inte skulle va så många.
Känns lite sådär bara att vara här i Norge igen, iallafall på
ens födelsedag.. men de blir ju kalas när jag kommer
hem, måste ju vänta till Sandra kommer hem på Umeå =)
Så hon oxå få vara med.. + att chefens systerson kommer nästa lördag..
och jag har inte speciellt stor lust att dela rum med honom =P

Idag efter jobbet så bjöd Stian mig på middag i Ski sen gick jag
å kika i lite affärer medans han träna..och nu har vi precis vart inne
hos hans mamma å styvpappa.. Känner att jag börjar bli liiite trött..
Men tack ännu en gång Vänner!
Glad att ni finns!
Många kramar på er!!



Kommentar:
#1: mimmi

Dej glömmer man väl inte bort, hjärtat mitt !!

Hoppas att du har det bra där borta och att stian tar hand om dej.

löv ju!!

/ syrran

2011-10-14 @ 20:43:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: