Allt om Bexter

2011-09-12
23:14:58

"De är över nu"


Ååå, nu är de äntligen över! Har hållt på att fixa med älgkött hela dagen.. fyyy va
de är trist alltså! Tar ju evigheters evigheter å de kände som
om de va bespisringsundret i den där lådan.. köttet tog aldrig slut!
Sen när man väl va klar då skulle jag ju fixa
små kött-packet till Tiger =P (Hon är inte bortskämd ;) =P )

Men sen vart ju dagen/kvällen roligare då jag fick
ett samtal från min kära vän som nu mer
bor i Umeå! (far away)
har funderat på att slå en signal till henne men de
kommer ju alltid nånting ivägen + att man tänkt att hon kanske har
fullt upp & inte tid å prata. Men nu har vi gjort de iallafall å de va trevligt! =)
Vart ett kort samtal på 45 min, men vi bestämde att vi skulle
höras snart igen..ska ju snart upp och hälsa på ;)


Haha! En OLD bild xD
En dag på jobbet, uppe på fjället =P

(Min vän, nästa gång jag lägger upp en bild på oss blir från fabriken =P Då
vi är sååå lyckliga. Not! ) =P
Kul att höra från dig idag, hörs snart! Natti natt.



 


Kommentar:
#1: Knut

Det var kul att prata med dig igen, min vän! Har tänkt så länge att jag skulle ringa, men har inte hunnit tidigare. Vi får se till att höras snart igen! :) Och hoppas på att du kan komma å hälsa på snart! Hade varit riktigt skoj :D

Snygg bild du har hittat förresten ;) Bilderna från fabriken är inte så dåliga heller :P

Saknar dig! KRAM

2011-09-20 @ 12:44:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: