Allt om Bexter

2012-04-20
20:20:26

"Hemma"


Nu har jag precis anlänt med taxi till syster. De är skönt att vara "hemma" igen, de har varit en lång dag i dag.
Men imorgon blir de att åka buss igen i 2 1/2 timme till päronen, de känns
mindre kul..trött på att fara =P men tyvärr slutar de ju inte där för på måndag åker jag
ner till Oslo! Suck o stön! Om de inte hade varit för att jag måste ner o jobba så hade jag tänkt stanna här över helgen. Men Stian verkade ganska desperat efter hjälp så jag får väl vara snäll och åka ner, plus att de är ju bra med lite pengar =) hehe
Sen så är de ju ett tag sen jag va där så de ska nog bli bra när jag väl är där..hoppas jag.

Men nu har syrran nattat barnen så ska va social med henne, dricka lite te och slappa i soffan.

Ha en bra freda kväll!


I know fear is what it really was, baby, i´m not like the rest, you make a mistake!!







Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: