Allt om Bexter

2012-04-11
22:39:31

Onsdag



Imorgon åker jag  Sandra, Anders och Mattias upp till norr. Men som de verkar så ska vi stanna hos Anders familj i Övik två nätter. Sandra och dom gav på förslag att vi skulle besöka ett äventys bad, så de blir skoj =)
Sen på lördag åker vi vidare till Umeå och blir hos Anders en natt innan vi åker vidare igen till Sandra =P

Men idag da, så va jag till polisen med halsbandet (eftersom jag är så ärlig =P ) Men de va ju de dummaste jag kunde gjort =P jag får varken hittelön eller tillbaka de eftersom jag hittade på "Sams solaruim" som är en kedja, då tillfaller de dom om inte nån hör av sig inom 3 månader. =( buhuu
De är ju piss, jag hade ju velat haft de om ingen hör av sig.. ta pengarna till nån resa (som jag ej vet blir av än men hoppas på de)

Men nu ska jag hänga tvätt o fixa lite. Sen blir de nog sängen =)
Får se när de kommer något nytt inlägg, ev när jag är hos Sandra annars blir de när jag kommer hem =)

Hoppas ni får en bra vecka folkens!



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: