Allt om Bexter

2012-04-09
17:13:24

Slankekur


Jahopp då fick man "något" igen.
Påsk helgen har vart "tuff", de är nån varje dag typ som haft maginfluensa.
Jag åkte på de igår kväll och innan jag fick de så hade jag vart ute och gått 1 mil.. så de blev en ny
slankekur för mig, som Stian sa.
Men som sagt nu är de ju över, de går över fort, man spry bara nån gång sen är de bra =P
är lite smått glad att man fick de innan man ska sittar på buss  tåg, de hade inte vart nån höjdare direkt.

Idag har jag Mimmi Micke och barnen + andra barn å päron vart upp på fjället och badat. Jag o Mimmi hann typ bada 20 min för Isak ville absolut inte bada, han va såå trött! De va lugnt för mig eftersom jag går in gratis men de gjorde ju inte mimmi =P så vi åkte runt med bilen lite så han skulle somna sen åkte vi o handlade lite innan vi åkte tbx till fjället och hämtade Micke o Gabbe.
Nu ska jag göra mig i ordning för ska på kalas..

Hoppas ni haft en bra påsk, själv har jag vart på möte torsdag, fredag och lördag som va jätta bra.
Han pratade om olika saker som man bör fundera på och verkligen ta fasta på! Så de är något jag ska försöka bli bättre på och bära med mig i livet. Synd att ni inte va här o fick höra!




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: