Allt om Bexter

2012-04-28
14:16:04

Sliten


Man kan säga att jobb, de finns de! Är så trött o slut efter denna vecka.
Har jobbat över varje dag plus att jag nyss har vart ner 3 2/1 timme nu, men imorgon
är jag ledig. Då kommer de inte hända så mycket.
Just nu är Rak här och städar, hoppas hon är klar snart för sen ska jag duscha och göra mig iordning, ska på barnkalas i eftermiddag. =) hehe
Igår va vi förresten och på kina och åt, mycket gott! Efter de vart de bio, kanske inte va så super sugen på de
för va rätt trött men dom andra vill ju de så då fick jag bara hänga på (gick ju in gratis ;) ). Vi såg American Pie, asså dom är kanske lite roliga men dom kan oxå bli lite jobbiga, blir liksom lite för mycket ibland.

Imorgon blir de att packa ihop mina saker, ska flytta över till Trond & Bodil (mamma till Stian) för de kommer en polsk kille imorgon kväll och ska hjälpa till på fabriken och jag har mindre lust att dela samma  rum som honom. =) Men Bodil bor bara  vägg i vägg så de är okej, blir nog här på kvällarna men sover där inne.

Nää nu är nog Rak klar snart, hörs sen!




Kommentarer:
#1: Knut

Hej min vän! Du kämpar på bra!

Är lite avundsjuk att du varit på kina. Jag vill också dit! Frågade du efter sky juice då? ;)

Ha det bra min vän! Kraam

2012-04-29 @ 11:44:48
#2: Anonym

Hej min væn! =)

Nej de gjorde jag inte men tænkte de =P

Han kænde iaf igen mig =) Han vart jætte glad =P

O så frågade han om jag kom ihåg først gången vi va dær då han rekomenderade den dær kycklig rætten som jag alltid tar. gjorde de æven denna gång =P Hehe

Kramar om!

2012-04-29 @ 15:20:22
#3: Snutten

Hej sötnos!

Läget i vårt vackra grannland?? Står du ut? =P

KRAM!

2012-04-30 @ 09:47:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: