Allt om Bexter

2012-08-13
22:35:26

Kirurgen
 

Ja, dagen har gått bättre än förväntan. Ordenarie personalen är på utbildning och då kommer de folk från kriurgen och hjälper oss. Dom är ju inte alls inne på vårt område men jag hade med mig en väldig bra sköterska ikväll!
Men imorgon hoppas jag att jag kan sluta kl 15.00 för de står de på mitt schema hemma men på jobbet stog de 16.00 och jag ska vaccinera mig imon kl 16.30.  De är sista dosen efter Afrika resan, sen har jag skydd i 25 år mot hepatit B (A oxå, tror jag? ) Sen när jag ändå är nere på stan så går jag nog och solar lite och ev fråga nån "guld affär" som vill/ kan köpa smycken, funderar på att sälja halsbandet jag hittade, ett örhänge som är sönder och en av mina guldringar. Nån som vill köpa?? =D

(Bild från google)


 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: