Allt om Bexter

2012-08-30
14:23:43

Lessen och förtvivlad..Varför jag??
 

 
Varför känns de som att man ska få genomlida allt? De är nånting hela tiden, ibland är de så himla tung!! =´(
Nu har jag brutit ihop pga att jag inte vet vad de är för fel på mitt ben! De hänger inte med i trappor för fem öre!
Har kanske skrämt upp mig lite just för att jag tror de är något i huvet som inte är som de ska.  De gör mig ledsen och orolig, vilket inte är bra för min mage eftersom jag troligtvis har ibs. Så de ena leder till de andra!
Kanske hänger ihop med att jag sover dåligt oxå, hjärnan är i full tankeverksamhet dygne runt, funderar
över vad felet beror på.
 
 
Men mamma har fixat tid på vårdcentralen  åt mig den 12 så de känns bra att få prata med nån. Dock brukar vårdcentraler vara lite mesiga ibland men dom ska minsann få ta alla sortes prover som finns! Sen hade jag velat få en remiss till sjukan och gjort en datortomografi eller mrt!
 
 
 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: