Allt om Bexter

2012-08-22
14:15:50

Naglar, skönt!
 

Nyss hemkommen från Beata som har fixat mina naglar. Har inte kunat ha de i sommar pga att jag jobbat
på sjukan. Men de är såå skönt att fått dom fixade nu, så fräscht! =) Me like!
Vart utan nån målning och stenar som dekoration, tar de nästa gång. Jag har ju mina ringar på mig typ jämt så de får dugamed bling bling.  
 
 






& igår gjort jag några Chokladbollar till grabbarna =) Men jag tycker de är lite tråkigt med
kokos eller pärlsocker, de har man ju jämt. Så jag byte ut de med blandat strössel istället (=

 Jag ska ta med dom till skogen tänkte jag. Jag ska följa mimmi o dom till Mickes föräldras stuga över
natten, så tänkte barnen skulle ha lite gott & äta på till fikat. ( Har inte hört något annat iallafalll, om de inte blir av så sover jag hos dom inatt, har typ lovat mimmi de)
 
Ni får ha en fortsatt bra eftermiddag!
 

 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: