Allt om Bexter

2012-02-26
19:29:48

Nanny


Barnen har vart sjuk i en vecka nu och de har fortfarande inte gett sig!
Så för att dom ska slippa att gå på dagis har jag lovat att vara hemma med dom denna veckan.
Jag kom ner hit ikväll förstås och blir här till nästa söndag eller måndag.
Under veckans gång ska jag försöka ta mig ner på stan och kika lite, om de inte är aspackat med folk...
ska oxå kika på ett par täckbrallor som jag skulle behöva till helgen då vi ev ska kika lite på Vasaloppet. =P
o så får vi se om vi systrar skulle ta oss iväg och shoppa lite och mysa, umgås helt enkelt. =) Annars om de inte hinns nu i helgen så får de bli en annan gång.

Hoppas förresten att ni haft en bra helg (frågar inte Dig som är i Thailand =P) själv har jag inte gjort så mycket,
haft lite små ont i foten.
Nu ska jag vara lite social med systrarna, ha en fin söndag kväll! =)
Bless!



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: