Allt om Bexter

2012-02-09
11:26:11

Trött o Slut



De är skönt att va hemma igen. Men magen är inte helt 100 än.
I Tanzania va de bra, vart dålig en dag då vi hade vart och besökt en pastors familj.
Men när vi kom till Kenya så har jag haft ont i magen i stort sett varje dag, haft ont varje morgon
man slagit upp ögonen + att man fått som knip innan/efter man ätit. De har varit jobbigt, då vill
man bara hem. Sen när man väl kommer hem så är de fortfarande inte bra.. har inte haft nån lust att äta eller dricka för att de rinner bara rätt igenom. Läkaren sa att när man har varit i Afrika så har man salmonella när man kommer hem, men de som inte stämmer in på de är att jag kräktes igår innan jag la mig. Så då sa han att jag kanske har fått magsjuka utanpå detta, kul va! Men nu när jag varit inne på vårdguiden så står de faktiskt att kräkningar ibland oxå kan förekomma.
 Remiser är fixade så vi får se vad resultatet blir, fast idag, än så länge är de bra. Har fått i mig lite vätska o mat o magen är lugn.  

Nu ska jag kika tv eller film, behöver vila! De har varit en jobbig o lång resa. Va typ helt borta igår kväll, somna i soffan på två röda flera gånger.

Hoppas ni får en bra dag! Bye



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: