Allt om Bexter

2012-01-07
21:38:38

Bank eller Systembolag?


Jag läste i tidningen som vi har här uppe att banken ska lägga ner
och istället ska systemet flytta in där!
De är ju hur sjukt som helst! Dom menar då att vi ska åka ca 15 mil för att komma
till banken!?? Hur tänker dom?
Hur ska dom äldre ta sig 15 mil för att fixa saker å ting? Vad har dom för glädje av ett system?
Nej de spårar ur med allt!!
Detta gör dom Inte för turismens skull utan bara för dom själva, egotrippade människor!!
Dom som vill ha ett system och dom som bestämmer tycker
uppenbarligen inte att de redan är tillräkligt mycket elände i våra byar runt om!!!
Alkoholen för inte något gått med sig överhuvudtaget! Bara MASSA problem!
Är de inte misshandel så är de våldtäkter och självmord!!! De är bara massa människor
som blir lidande pga av den där skiten!
Tänk på alla stackars barn som får lida och se vad alkoholen gör med deras
nära & kära!!

Och dom som måste dricka för att kunna umgås och ha skoj, jag tycker att NI
ska börja fundera om lite!! Jag har ALDRIG druckit, inte ens smakat och jag har haft/har HUR kul
som helst utan att behöva dricka sprit!
Sen så fattar jag inte HUR man kan lägga ut så mycket pengar på vätska som man häller i sig
och sedan pissar ut??! + att man bara förstör sin kropp, de är ju
levern som får ta smällen!  Detta är för mig en gåta!



  



 

Kommentarer:
#1: snutten

Bra skrivet sis!!

2012-01-09 @ 15:52:18
#2: carl-Johan Zackrsson

Alkolism eller Egoism ?

det handlar igentligen om vad man fyller sig med. Det som går in går också ut på något sätt i någon form.Själv tror jag på jesus och fyller mig med honom. Då vet jag att man kan säga nej tack till det falska ruset.

Det äkta ruset kommer från gud genom jesus och varar i evighet.

2012-01-12 @ 00:17:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: