Allt om Bexter

2012-01-22
23:04:18

Bye Sverige!


Nu har vi Äntligen fått ihop de med väskorna!! Uff, de är så jobbigt att packa.
Vet inte HUR länge vi hållt på. Jag och Sarah har packat våra saker i en väska sen sakerna
som ska till barnhemmet i min. Men då vägde Sarah´s typ 2-3 kg för mke =/ Så då har vi fått
flytta över å hålla på!
Men nuuu är vi klar och nu sitter jag och fixar lite ny musik på mobilen. =)
Blir lite tjötigt annars.

När vi kommer till Arlanda imon så ska vi väl möta upp Marcus, käka lite,
leta upp skåp, byta om och sen är de väl dax att skriva ut biljetterna å
checka in.
De tar 14 h ner var av 1 h väntan i Amsterdam då vi ska byta flyg, är framme 07.00
på tisdag.

Ska ev försöka lägga upp nånting här under resans gång=)
Men hoppas ni får 2 underbara veckor här hemma! Ni får gärna slänga iväg
en bön eller två! =)
Kommer sakna ER nära & kära!
Puss & Kram, lööööv u!! ♥




Kommentar:
#1: Sandra

Ha det bra, min vän! :) Ber för er!

2012-01-23 @ 11:10:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: