Allt om Bexter

2012-01-31
13:15:57

Miss U



Hej alla dar hemma!
Vi har de bra har nere, nu ar vi i Kenya, kom hit igar.
Men de ar ju alltid problem med vara varskor..
Vi byte plan nanstans har i Afrika for att flyga till Dar A S, som va vart forsta stalle att besoka.
Da hann dom inte fa med bagaget.. borta! Sen tror jag dom va borta en svang till Men igar fick vi dom inte heller nar vi skulle aka over gransen mellan Tanzania o Kenya.. den bilen vi hade vaskerna i gick sonder.. sa de stallde till en del problem.. Vi va har men vaskorna en bra bit in i Tanzania. De va ju meningen att vi skulle pa safari idag men Marcus hade ingen kamera o darfor ville han inte bet sa mke utan att kunna fota. Plus att vi hade ju bara dom kladena vi akte hit i, ingen solskyddsfaktor eller sa.. Sa de va krongligt igar. Till slut lyckades vi skjuta fram turen tills torsdag eller fredag. Dock hade inte den gubben som skulle hamta oss blivit informerad om detta, sa han kom o vackte oss kl 7 imorse.. jobbigt.

Forr gar sa vart jag dalig i magen men nar de gick over sa fick jag mensvark igar... SUCK.. tror de haller pa att ge sig nu o hoppas de ar over tills imon da vi ska till barnhemmet, bade for spadbarn, dova, nan vardcentral m.m.
Om vi har tid och ork sa ska vi ev besoka ett stalle som en pastor byggt upp dit kvinnor\tjejer far komma som 
blir tvingade att oskara sig och sys ihop, utan bedovning...helt sjukt!!! De hade varit spannande och hort deras berattelse om vad dom har fatt ga igenom pga att de finns sa sjuka manniskor! 

Men som sagt vi har de bra, vi har barant oss liiiite bara,,hehe
De ar ratt svart att smorja in sig nar vaskan Aldrig blir med.. de ar ju inte sa att vi far ner alla saker
i handbagaget. Men detta funkar ju anda. De ar inte sa varmt som jag trodde de skulle va, fast vi har ju inte vart ute precis mitt i dagen da solen e som hetast. Har ute pa garden pa missionen ar de ratt okej, men vi va ner pa stan en timme, dar kanns de som om de ar varmare.

( Mimmi, du far ga in o lasa Mickes mail, ang avd 41.. om du kan hjalpa mig med den saken sa vore de . over I
eller om du ev kan prata med Karin om de) Love U! Halsa alla!

Kommer nog inte in har mer pa bloggen nu forrens jag kommer hem. Sitter nu pa en dator som Goran ska
ge bort..
Saknar er dar hemma o Lita saklart. (Kanske inte snon, inte nu iaf men ER)
Ska forsoka fa ivag ett sms nan gang men de ar inte sa latt. Hoppas att de ska funka med de kontantkort Marcus har kopt.
Puss o Kram Alskar ER alla!





Kommentarer:
#1: snutten

Hej allihopa! Skickar en liten h'lsning jag med h'rifr[n. Vi har det j'ttebra! Drygt med v'skorna bara... Men Afrika har ber;rt mig s[ mycket mer 'n jag trodde det skulle g;ra. H'r finns s[ mycket utav det som jag vill g;ra. Det 'r h'rligt att f[ vistas h'r p[ missionsstationen, m'nniskorna 'r h'rliga och barnen 'r fantastiska! Saknar ER men inte kylan. "lskar ER allihopa!!! H'lsa alla som inte kan l'sa det h'r. Puss o kram! Gud v'lsigne ER! Sarah

2012-01-31 @ 14:47:46
#2: Sandra

Jag är så glad för er skull att ni äntligen har fått komma iväg på missionsresa! Önskar att jag kunde följt med, men det får bli en annan gång! :)

Ta hand om er nu, och hoppas att ni får väskorna snart!

Tusen kramar! <3 Och Gud välsigne er! Ni gör ett bra jobb!

2012-02-02 @ 13:56:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: