Allt om Bexter

2012-06-01
14:25:27

Lunchen idag..


blev makaroner och bäver korv!!? =O Micke har skjutit den och lämnat in den på rökeri..
Jag va MYCKET tveksam till äta de.. bäver känns ju inte som ett djur man äter i första hand =/
ja menar, de finns ju annat kött.
Men han va iallafall iväg och hämtade de där idag, o sa att vi skulle äta de till lunch! Ååå, jag visste inte hur jag skulle "ta mig ur den sittuationen" =P Å så frågade han hur många jag ville ha =/ Jag hade inget val, fick lov att äta.. men de va ju inte såå hemskt, tänkte på att de smakade kryddor o INTE att de va bäver.

Men nu så ska jag byta om o byta kläder på grabbarna och sen blir de att åka upp mot fjälls.
Blir lite kalas imorgon för Snutten o mamma och sen åker jag ev ner hit igen på kvällen..
Orkar inte åka buss o sen så hinner jag packa upp o lite så innan måndag, då jag börjar jobba.

Hoppas ni får en bra helg! =)
Kraam



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: