Allt om Bexter

2012-06-12
23:13:09

Ni läsare


Inte för att jag skriver så intressanta eller spännande saker
här på bloggen men har funderat lite..
För ett tag sen funderade jag på att skriva något här men struntade i de pga
jag inte ville att vem som helst skulle kunna läsa de, har därför nu
tänkt på att låsa bloggen. De innebär då att man måste ha ett lösen för att kunna läsa.
Jag vet att de skulle påverka statistiken men de gör inte så mycket, själva poängen är ju
att jag bestämmer vilka som får och inte får ta del av mitt liv på
denna sida mer.

Kommer ev fixa detta och ev (=P) då lägga upp mailen så Ni kan skicka o "fråga" om ni får lösenordet till bloggen.
Er uppfatting om detta är kanske inte så positiv, att jag i stort sätt väljer ut vilka som blir accepterade eller ej. 
Men så ligger de tyvärr till, finns vissa personer som jag inte tycker har med mitt liv att göra mer pga olika anledningar...





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: