Allt om Bexter

2012-06-26
22:41:40

Sen..
Sen på att skriva här, igen men nu när jag jobbar =P Så orkar jag inte lägga energi på bloggen.
Lite kort om vad som har hänt är, Jag har klippt mig, shoppat på rea i en blomsterbutik, myst bebis, köpt en sportkjol från Craft som är super skön =), och fixat i lägenheten. De är de som hänt typ, jag jobbar ju typ 24/ 7 så jag hinner inte mycket på dom få timmarna som är kvar på dygnet. Jobbade även hela midsommar, va bara ute och gick då, sola solarium och hälsa på några släktingar som va halvt med..

I imorgon så ska vi beställa flyg och tåg till Rumänien och i helgen är jag ledig så då far jag hem o säger hej o kommer ev ta ett dopp i sjön...buurrr! Sen är de ännu en vecka med jobb plus helgen!

Hörs igen snart, hoppas jag..
Ha de gott tills dess!!
Kramar!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: