Allt om Bexter

2012-03-15
21:51:07

Fiiiint väder..


Känns som man knappt hann och gå upp innan mamma ringde och
frågade om jag skulle följa med ut på en skotertur, då va kl 9.
Jag gick in (eftersom jag sovit i stugan) och åt lite frukost sen
for jag, mamma, farmor & farfar upp till Långsjön där Micke och Helene väntade.
Bara några minuter senare kom pappa förbi med två stycken från Schweiz, vi drack lite kaffe sen flyttade vi på oss lite för dom andra skulle fisk.
Efter ytterligre ett tag så va typ halva byn på Långsjön, de va lite skoj =P Träffade bland annat Louise och hennes mor.
Pappa åkte hem och dumpade dom där två männen och hämtade istället Triken som han
kom flygandes med..jag flög naturligtvis en liten sväng =) o efter de for jag hem och slängde ihop bad kläder då faster ringde och frågade om jag ville bli med och simma.. kan säga att de känna att man för de första har vart ute mer än halva dagen sen simmat 50 längder..kan säga att jag är liiiite trött.
Efter badet så va jag ganska hungrig o trött o hade ej lust att fixa mat, va bara jag o pappa hemma för mamma jobbar, så då drog jag med pappa bort på björken och käkade middag. De va mums!! Jag tog en räksallad med vitlöks dressing som va ap go!! =) De kan jag rekomendera!

Får se vad som händer imon, Louise skulle ev ut med skotern (om hon kan köra) så kanske hänger på där eller
så åker jag bara till de stället där pappa och gänget skulle grilla.. just de, sen imon så kommer ju ungdomarna från Edsbyn/ Uppsala, de blir skoj =) Då blir de la att underhålla dom med något + att Göran som har varit våran reseledare både i Israel och Afrika kommer imon med sin bor David och ska ha ett möte här på lördag!

Men nu gott folk ska jag dra mig upp på loftet och sova nån timme.
God natt på Er nu!
Kraam




Kommentar:
#1: mimmi

Hello love!

Miss U

2012-03-16 @ 07:56:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: