Allt om Bexter

2012-03-10
18:45:35

Fortsättning


Åååhh,  när får jag vara frisk!!  jag håller på att återhämta mig från förkylningen som jag fick
för över en vecka sen och nu har jag fått ont i huvudet, haft de nästan hela dagen.
De har inte hjälpt med piller sen så kände jag mig lite lillamående =/ så jag
vet inte om de är migrän eller bara "vanlig" huvudvärk, jobbigt är de iallafall
när man inte mår bra.
Så jag har stannat hemma från mötet ikväll, ligger och kikar på en Gaither film.
Jag hoppas att de ska gå över snart, kanske ska ta några piller till för
Snutten ville kika på film sen. Ska ev duscha oxå om jag orkar, har ju vart ute och
kört skoter o grillat så man luktar ju..skogsmulle.




Kommentar:
#1: Eduardo

Finns Gud?

2012-03-12 @ 14:55:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: