Allt om Bexter

2012-03-09
18:10:33

Resan



Då va de gjort, nu blir de äntligen av!
Jag och Sandra har bokat biljett upp till Umeå, följer henne upp efter påsk och
hälsar på. De ska bli roligt att se hur hon bor och hennes skola. 
De va meningen att jag ev skulle träffat en annan där uppe också, men har funderat över de och
jag kom fram till att jag..hoppar de. Orkar inte ta tag i allt, om den personen vill träffa mig så borde han visa de.
Men har inte fått nån respons direkt ang besöket och de känns som han undviker att prata om de, så då får de va.
Kommer ju besöka självste Umeå ändå, kommer bo där på helgerna och vi kommer ju såklart hitta på lite saker.
Har dock inte bestämt när jag ska åka hem..hade velat åkt med Krille men han vet inte än om han ska åka upp dit eller om de blir Skåne. Hoppas att han kommer upp, roligare att åka lastbil än att sitt på buss och tåg som tar
år och dar..plus att man får ju sällskap =)


Me right now!


Ska snart på möte, hoppas ni får en bra kväll =P



Kommentarer:
#1: Eduardo

Fina bilder! :)

2012-03-12 @ 14:57:05
#2: Emil Fahlén

Hej!

Vilka fina bilder du ha här på dig!

2012-05-07 @ 15:47:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: