Allt om Bexter

2012-03-08
23:28:14

"Slagen"



Torsdagen går mot sitt slut och även den så kallade kvinnodagen.
Har varit hos tandläkare idag, de va frivilligt. Har känt att jag haft ett håll plus att jag
ville kolla upp mina visdomständer som är på väg upp. Ville veta om dom kommer upp rätt och att dom
inte ställer till med problem som tex trycker ihop resten av tänderna så man ser ut som ett plockepinn i
munnen sen. Men de verkade vara ok, dom trycker på lite så tänderna i mitten blir påverkade, men enligt henne så funkar de.. =/ men annars funderar jag på om dom ska få sätta in som en tråd nere i käken bakom tänderna så de håller lite på plats. Sen så lagade eller fyllde dom igen hållet, har gjort de en gång innan.
Kan meddela att jag vart ganska spänd när jag fick syn på sprutan i ögonvrån, då ville jag inte vara med nå mer.. stängde munnen och sa usch, jag vill inte! Då skulle den andra ta fram nånting, tror kanske de va sån barnbedövning (salva) som man kan få innan sprutan =P men då öppna jag munnen och hon stack mig. De gjorde ganska ont, de stack i läppen, kändes lite obehagligt. Detta var 1 av dom 2 värsta bedövningar jag fått..den andra hör inte hit  ;)
Men efter besöket känns de ju som man vart ute och slagits med nån brud, alldeles svullen, tjock på ena sidan.
Som tur syns de ju inte utan de är ju bara en själv som känner de. =P



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: