Allt om Bexter

2012-05-16
23:02:45

17 Maj =P


Jaa, då va man snart på resande fot igen da. =P Har anlänt till lägenheten ikväll
och imon blir de att gå upp tidigt och åka ner
till Jönköping. (Sarah fyller år imon, den 17 Maj som är Norges Nationaldag..Har köpt med mig både N flagga m.m för att fira nere hos mormor =P hihi) De ska la bli skoj, ska in på Ikea en snabbis sen till bla Media markt och se
om jag hittar nån bra pc. Kan bli svårt, har min krav =P

Fredag, då blir de lunch, fika och "mys" hos moster o en kusse. Istort sätt alla kusien + mostrar är inbjudna
till lite mys o umgänge =) Efter de blir de kanske lite mer shopping, =P
Men de blir ju självklart att umgås med mormor + att hjälpa henne i trädgården. Sen ska jag försöka plugga, dvs om de blir nån tyst/lung minut.

Vet ej om jag har tillgång till dator/nät under denna vecka jag blir där nere.. Om inte annat så höres vi när jag är hemma igen.

Ha en fin 17 maj imorgon o Kristi himmelfärd =)



(Norge ligger mig varmt om hjärtat)

Bless



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: