Allt om Bexter

2012-05-13
23:56:13

kvällen =


= massa tankar. Ska snart sova men sitter o funderar på om jag 
verkligen ska åka till Småland. Dessa ständiga konflikter i familjen får en att tappa
lusten på allt. Livet blir såå tungrott och de är nog därför jag känner att min tro börjar 
svalna & tvivlet kommer. 
Man ska försöka framstå som en "bra", lycklig och ordentlig person i dom flesta sammanhang, 
men skenet bedrar, innerst inne mår man piss.. bara de att ingen vet om de & man vet inte
vad man ska säga.



Kommentarer:
#1: Anonym

jag håller med fullständigt med dig, detta måste ta slut snart. Skitdrygt.

Du är alltid välkommen till oss, älskar dig "Bibbi"

Storasyster M

2012-05-14 @ 14:16:20
#2: snutten

vi ska inte ta å hitta på nåt själv??

2012-05-14 @ 22:25:21

Hallå!

Jag hittade din blogg genom Solid. Det låter inte bra. Jag hoppas verkligen att det blir bättre och att du kan luta dig mot din tro istället för att luta dig bort från den. Hör av dig om du behöver prata av dig. MVH//Andreas

2012-05-14 @ 22:35:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: