Allt om Bexter

2012-05-04
22:33:18

Oj..oj..oj..



Å Gud hjälpe mig asså!
Ena sonen till Heidie.. att de går ann! Jag blir helt slut av att sitta i samma rum med honom i 20 minute,
utan att ens prata med honom. Han är både högt och lågt, precis över allt och har den
ljud volymen! Han har både dansymdron och Aspergers syndrom så de är typ ganska påfrestande att ha med
honom nånstans. Vi va till exempel ute och åt idag 15 st för att Bodil fyller år. De är ganska pinsamt när han håller på som han gör och mamman säger till men kanske inte på rätt sätt. Stian säger att han är som han är (eller alla deras 4 barn) pga dåliga gener (deras pappa är inte ok alltså) sen har
dom fått dålig uppfostran. De första Stian sa när vi kom ut från restauangen va, Nu förstår du vad jag menar va? Dom är en mycket speciell familj.. de sa han alltså om sin egen syster. =P 
 Skönt att denna veckan är över nu, imorgon åker dom hem men då
kom hennes äldsta son idag =/ han är kanske lite bättre.

De va förresten jätte trevligt att va ute och äta med alla. Vi va på ett indiskt ställe som va super. För mig vart de kycklig i good sås o ris till huvudrätt sen indisk morotskaka och glass till dessert =) Allt slutad nog på ca 5000:-
Är fortfarande mätt men ska ta lite yoghurt nu, sen blir de nog att vända ögonen inått några timmar,,är trött!
Men imorgon ska jag ta sovmorgon sen jobba nån timme och sen åker nog Jag o Stian till Oslo och
shoppar lite =)

Hoppas ni haft en skön fredags kväll och en fortsatt bra helg!
Puss & Kram, löv u!



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: