Allt om Bexter

2012-05-29
09:42:58

Tisdag


Tillbaka i norr men har inte orkat tagit tag i bloggen, de är lite tråkigt eftersom Ni som läser inte får läsa något nytt nån gång =/ men jag är iallafall hemma igen. Vi hade de bra i Jkpg, mycket fint väder o super varmt. Hann dock inte sola något för hjälpte till i mormors gigantiska trädgård men brände mig ändå på axlarna, de är
ju en klassiker ;)
Kom hem i onsdags och både torsdan o fredan har jag och pappa målat ett garage åt ett par från Sthlm som har stuga hemma i byn. De va jätte fint väder alla dom dagarna från torsdag-söndag (förr går). Så de är skönt att man fick målningen ur världen för då har jag kunnat solat lite hemma nu i helgen + att jag o några
kusiner har spelar vollyboll =) De va skoj men jag tycker att bollen är lite för hård =P ibland gör de ju så ont när man träffar fel.
Men nu verkar de nästan som värmen försvunnit, är ju inte alls varmt ute nu, blåser typ isflak =( Jag som hade tänk sola lite mer nu i veckan innan jag börjar jobba..men de verkar de inte bli något med så då blir de ev solarium en sväng ikväll, är förresten nere hos Mimmi o Micke nu..bor här denna vecka.

Ska ta mig upp nu och käka frukost, byta tillbaka till mig mobil igen och sen ut och röra på benen lite kanske.
O ytterligare lite senare ska jag nog ner på stan och kika runt lite innan Mimmi slutar jobbet. 

Hörs snart igen

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: