Allt om Bexter

2012-05-12
10:11:21

Tre veckor..


Hallo friends!
Nu snart ska jag äntligen få åka hem! Har varit här nu i tre veckor, en vecka längre än jag hade räknat med.
Men tiden/ arbetsdagarna har gått fort fast att jag jobbade över 3 timmar varje dag + att jag jobbade
nån timme på helgerna. Har vart sååå mycket att göra, men nu är allt under kontroll. =) Tjärnade lite
extra pengar da, de va bra de! =) Har ju tänkt att jag ev ska köpa en ny dator nu när jag ska ner till Jönköping (torsdag) för den jag har nu har jag haft i några år nu, sen den börjar ha gjort sitt..tex har ljudet pajat! De är
ju värdelöst!
Men nu blir de hem o ta de lugnt och packa om (igen) sen dra vidare neröver. Jag har typ inte vart hemma på 1 månad nu, han va hemma 2 nätter efter Umeå besöket innan jag åkte hit.
  Blir nog i Jönköping ca 1 vecka, kanske 5 dar och sen är de inte många dar innan jag börjar jobba på sjukan.
de känns både bra o lite dåligt. Hoppas verkligen inte de blir en sån sommar i år som förra, de va såå stressigt.

Från de ena till de andra så ska jag (eller snutten) ska lämna in min mobil på måndag, igen. I förr går vart den  helt ur balans. Täckningen kom & gick, jag kunde ej skicka sms eller ringa!! Så har de hänt  förr, även att jag ej kunnat ta emot samtal. De är sååå irriterande när man står där och verkligen behöver få tag i någon. 
Sen en annan gång så fick den damp och gjorde egna mellanslag hela tiden =O kunde knapp stänga av  mobilen utan fick ta ut batteriet för att få av den! Suck  stön!! Detta Måste va den sämsta mobilen Sony Ericsson har gjort alltså.. funderar på om jag ska köpa en ny eller om jag ska stå ut med denna ett tag till.
Har ni något förslag på en bra mobil? Behövs inga märkvädigheter alls, är nöjd med att kunna skicka sms & ringa. =) hehe

Nu ska jag fixa mig, försöka stänga väskan =P sen gå in till Stian och laga lite lunch innan vi åker
in till Oslo.
Ni får ha en Super fin lördag så höres vi en annan dag!





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: